Retourbeleid

Retour aanmelden:

Retourtermijn : U kunt een product binnen 30 dagen na aankoop ontvangen.

Voorwaarden voor retournering : Het product moet in verkoopbare toestand zijn en in de originele verpakking worden uitgesloten, tenzij er sprake is van een garantiekwestie of defect.

Vergoeding van retourzending : De klant is verantwoordelijk voor de retourkosten, tenzij het productdefect zich voordoet is er sprake van een garantiekwestie binnen de garantietermijn.

Restitutieproces : na ontvangst en controle van de retourzending wordt het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten teruggestort. Uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangst retour in ons magazijn.

Uitsluitingen : Hygiëne producten en producten met een seal zoals schoonmaakmiddelen zijn grotendeels van afvalstof.

Omruilen : Het is niet mogelijk producten om te ruilen. Als u een ander product wenst, dient u uw huidige product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Defecte of beschadigde producten : Indien een product defect of beschadigd aankomt, kunt u contact opnemen via mailen, bellen of appen. Wij zullen het retourproces mogelijk maken en een retourlabel verstrekken.

Verwerkingskosten : Er zijn geen kosten verbonden aan het verwerken van retouren. Als een product echter niet in de verkoopbare staat wordt gekocht, kan er een percentage van het aankoopbedrag in mindering worden gebracht. Dit varieert van 10% tot 100%. Indien het product onverkoopbaar is (100% korting), wordt er geen restitutie verleend. Als de klant het product in deze staat terug wil hebben, zijn de verzendkosten voor de rekening van de klant.

Verkoopartikelen : Artikelen in de op=op sale zijn uitgesloten van retouren.

Contact : Bij vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen via onze contactpagina of een e-mail sturen naar info@frissehoreca.nl